FAQ

Najczęsciej zadawane pytania

Wszystkie produkty są wysyłane do Państwa w czasie do 72 godzin od zamówienia. (Należy pamiętać, że dotarcie paczki może uleć wydłużeniu jeśli występuje okres świąteczny.)

Każdy artykuł owijamy specjalną bibułką oraz folią bąbelkową i wkładamy do kartonowego pudełka. Dzięki temu mamy pewność, że otrzymają Państwo produkt w idealnym stanie, bez odkształceń, zabrudzeń czy uszkodzeń do jakich mogłoby dojść w czasie transportu.

Tak, na specjalne życzenie klienta możemy wykonać każde akcesoria (oczywiście z dostępnej u nas gamy kolorystycznej materiałów wewnętrznych i zewnętrznych), dodatkowo istnieje możliwość personalizacji imieniem.

Paczkę wysyłamy na cztery sposoby:

  • Poczta Polska / Kurier Pocztex
  • Kurier DPD
  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost

Tak, legowisko, poduszkę oraz inne akcesoria są prane w całości. Po takich zabiegach nie tracą one na jakości. Należy jednak pamiętać o odpowiednej temperaturze prania.

Można się z nami kontaktować poprzez chat na stronie, formularz kontaktowy, mailowo, a także poprzez platformę Facebook i Instagram.

Pytania dotyczące płatnosści

Istnieją trzy metody płatności:

  • Przelew bankowy
  • Płatności błyskawiczne
  • Płatność przy odbiorze

Tak, na każdy produkt zostaje wystawiona faktura.

Jeśli nadal masz jakieś pytania, nie zwlekaj i napisz do nas! Skorzystaj z chatu, formularza w zakładce KONTAKT, albo napisz do nas na Facebooku lub Instagramie! Ściskamy mocno 🖤