FAQ
Najczęsciej zadawane pytania
Wszystkie produkty są wysyłane do Państwa w czasie do 72 godzin od zamówienia. (Należy pamiętać, że dotarcie paczki może uleć wydłużeniu jeśli występuje okres świąteczny.)
Każdy artykuł owijamy specjalną bibułką oraz folią bąbelkową i wkładamy do kartonowego pudełka. Dzięki temu mamy pewność, że otrzymają Państwo produkt w idealnym stanie, bez odkształceń, zabrudzeń czy uszkodzeń do jakich mogłoby dojść w czasie transportu.
Tak, na specjalne życzenie klienta możemy wykonać każde akcesoria (oczywiście z dostępnej u nas gamy kolorystycznej materiałów wewnętrznych i zewnętrznych), dodatkowo istnieje możliwość personalizacji imieniem.
Paczkę wysyłamy na cztery sposoby:
- Poczta Polska / Kurier Pocztex
- Kurier DPD
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost
Tak, legowisko, poduszkę oraz inne akcesoria są prane w całości. Po takich zabiegach nie tracą one na jakości. Należy jednak pamiętać o odpowiednej temperaturze prania.
Można się z nami kontaktować poprzez chat na stronie, formularz kontaktowy, mailowo, a także poprzez platformę Facebook i Instagram.
Pytania dotyczące płatnosści
Istnieją trzy metody płatności:
- Przelew bankowy
- Płatności błyskawiczne
- Płatność przy odbiorze
Tak, na każdy produkt zostaje wystawiona faktura.